My day so far;

2009-11-20 | 12:54:34
Shajse vad jag hunnit med mycket skit idag! :)
Hade då 2 timmars MUM(multimedia) och Phills kom såklart och hälsade på på rasten som vanligt, så kom vi på att vi väger lika mycket. Så då skulle vi såklart testa om jag kunde bära min egen kroppsvikt på ryggen(Igen i klassrummet trodde att det gick), men det kunde jag! :D Imponerande värre! Fast sen blev vi utelåsta och det var väl inte sådär jätte planerat. :D Haha

Sen drog jag snabbt som fan ut och mötte Krister(han skulle på möte i skolan) så jag fick sällskap tills det var dax för Johnies stora framträdande (hade 1,5 timmes hål emellan). Men som tur var så hittade jag Thai i korridoren så då dumpade jag Krister och var med Thai istället. :) Vi satt längst fram och Johnie var skit duktig, helt klart värt väntan, fick  rysningar(positiv kritik)! You rock Johnie! :D
De sjöng också vår låt Knock you down. Älskar den låten så jag var mer än Nöjd! Mest glad över att jag inte behövde titta ensam :D

Ait, sen gick jag och hämtade min tyska bok och gick hemåt. Nu sitter jag här och ugglar och gör inkentinken. :D

Kvällens planer får förbli ett mysterium ett tag till, ska köra igång en maskin tvätt nu i alla fall. Bara för att göra Nånting liksom kanske kuckelura lite på min å Johnies debatt artikel? Eller sims,... oh,... sims. ;)

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0