MAYDAY (My day) -Min dag

2009-11-29 | 00:01:20
HEJ ALLA BLOGGLÄSARE MED LITE SKIT ATT GÖRA! :) .. Vad skulle ni annars hit å göra, för att det är roligt? Nä..

Ait! Idag har ja chillat FETT på jobbet, fick julpyssla så jag var ju i sjunde himlen (om sånna finns) annars så kanske det bara är ett ordspråk.. Det är ett konstigt ordspråk.

Aja, vi lämnar det.. Efter jobbet sprang jag till tåget, JA DET GJORDE JAG. Det var roligt (Vem har jag blivit?). Sen drog jag hem till mascha and fascha (mor och far med finare benämning). Papitjuloh och mamitjuloh funkar också fin fint.

Fixade ballen, Douglas balle tänker ni.. (Nej inte Douglas balle) den är iofs redan fixad.. aja TILLBAKA TILL ÄMNET. Fan att dessa kukar alltid ska hitta in någonstans... Någon som förstod? ;) Jag fixade i alla fall ballen med kuddar på varje stol samt filt, sedan gjorde jag saft och tog ut glas och skit.. Fixade PIPAN !!! <3 Holy mother of fuck liksom vad glad man blev..!

Ait igen! Sen kom mina pullor hit, Al, Be, Röh och Id. Vi snackade skit och åt popcorn samt fick fascha att slänga ut ett par ungdomar från bastun.. Ja menar, ofta 6-7 pers skulle basta kl 21:00 på kvällen... Tror mer på att det var kallt ute och att de ville ha nåt varmt ställe att sätta arslet på.. "KATCHING! Vi låtsas basta i en timme!" -Men de gick inte för min biffiga fascha drog dit med surt humör och sedan såg vi inte ungdomarna mer. Vilket gjorde allting så himlans mycket trevligare.

Nu ska jag dock slå igen locket på datorn/fälla ner toasitsen/Flå en hund/Klia hårbotten... Vad man nu kan ha för ursäkt att sluta skriva..



<

Kommentarer
Postat av: THAI

Hahaha :'D! Du och dina satans kukar! :'D

2009-11-29 @ 18:20:03
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: JohnieHoney

aaw gulligt att lägga in en bild på mig i slutet :') <3

2009-12-02 @ 21:39:09
URL: http://johniehoney.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0