JAG + IDROTT = FAIL!

2009-11-05 | 22:06:26
... Hörrni, jag hade faktiskt tänkt gå på idrotten imorgon. MEN! Nu är det ju så att det är don't drink and drive (iår igen) tur att inte Fashion är med, hon svimmade ju sist... (Thai nummer två?) ... No idrott för Faya!

Och senast jag tänkte vara med var innan lovet, men hey -I AINT SHOWING MYSELF FOR A CLASS FULL OF DICKHEADS! Så det ställde man ju in, och innan dess så var läraren sjuk... Ser ni ett mönster? Ödet vill inte ha mig på idrotten :)

Nu är jag über lycklig över morgondagen <3<3<3 Me love long time
<

Kommentarer
Postat av: THAI

HAHAHAH :D THAI nummer två :'D I love it!



Idrott är fail allt som allt..

2009-11-07 @ 02:14:09
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0