Idag är en bra dag!

2009-11-03 | 23:31:13
Vill ni veta varför denna dag varit så underbar FAST jag hade två timmars matte?!

1. Vaknade upp med min väldigt (återigen Väldigt) trötte pojkvän och FAN vad snygg han är i bara handduk *drömma*
2. Vi har idag varit varandras i 4 månader, vet inte varför men det känns mycket större än när det var 3 månader. Haha!
3. Mithila dök upp som en räddare i nöden och hjälpte mig med matten idag, woho men vi gossip'ade väl mest
4. Gick på spanska lektion istället för tyska, shit vad jag e ball! :)
5. Jag, Mithila och Jad kom på ett nytt ord SlampiDoodle (en viss person i skolan) som vi för övrigt såg lämna toaletten torkandes runt munnen.. mhm?
6. Jad fick en bils alarm att låta, för jävla kul! :'D
7. Desperate housewives kom idag, eller som en viss person trodde att det hette - Depressed Horsewifes. Haha!



Varför spela snäll?
RAKT PÅ SAK! Mycket smidigare..
<

Kommentarer
Postat av: THAI

Ohyes, varje tisdag hädanefter! <3

2009-11-04 @ 23:05:56
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0