FETT kul :)

2009-11-19 | 14:44:09

Namn: Sophia Marita Linnéa Nöjd
Har du pojkvän: Ja
Har du kramat någon idag; Douglas
Har du pussat någon idag: Douglas
Vad har du ätit idag: Macka och bulle
Dagens klädsel: jeans å tröja

Senaste gången du grät: igår
Vem pratade du i telefon med sist: Pappa
Senaste personen du tänkte på: Pappa?
Senaste personen du kysste: Douglas
Vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det: Philip Solna: Skolkare!
Senaste personen du hade en msn konversation med: Krister
Senaste gången du var full: De va ett tag sen
Vilken film kollade du på senast: Minns inte vad den hette, romantisk komedi
Är du kär just nu: Ja.
Vem ska du träffa imorgon: Förhoppningsvis någon speciell
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: Davoud
Vad önskar du att du slapp göra: Skriva tidningsskit
Vad längtar du till: MIN FÖDELSEDAG/KRYSSNINGEN!
Vad ångrar du i ditt liv: Hoh? Att jag aldrig åkt till Rättvik
När flög du senast: Till och från tyskland i September tror jag
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig: Nej? Varför? :D
Kan du vissla: Ja men jag ser tydligen jätte ful ut när jag gör det
Äger du en ipod: Mja, ja jo typ
Vilken är din favorit månad & år: Bäst är ju sommaren, Juni! Och året är väl 2010 ;)
Tycker du om gul-bil-leken: Ja!
Gillar du att ha folk omkring dig: I alla fall de jag bryr mig om

Vad sa du senast högt: JaaaaAA (till Bettan)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej
Vad är du på för humör just nu: Ledsen
Hur många kuddar sover du med: Fyra
Har du varit kär: Är kär.

Gjorde du klockan åtta i morse: Var påväg till tåget
Första bästa kompis: Bettan

Har du saknat någon de senaste 48 timmarna: Ja
Vilket uttryck använder du mest: ....Inte!
Vem och vad står det i ditt 10;e sms: Mithila: Oh indeed it is :o
Gillar du någon särskild extra mycket nu: Ja!
Har du bra självförtroende: Nä, ibland.

<

Kommentarer
Postat av: THAI

Vem vill du kasta en sten i huvudet på :Davoud



HAHAHA, BÄST! :')

2009-11-19 @ 18:33:42
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Faya

Skrev Douglas först ;)

2009-11-19 @ 21:45:01
URL: http://fayas.blogg.se/
Postat av: THAI

Hahah Sophia :'D!

2009-11-19 @ 23:36:16
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Faya

Hihihi :D

2009-11-20 @ 08:24:28
URL: http://fayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0