Faya is on Fire! (hehe)

2009-11-15 | 22:55:12
DAMN i'M Good! (+looking)

Jag har preciiiiiiis i detta nuet, skrivit klart en hel intervju mellan mig och en död kändis. Nämligen Me and Astrid Lindgren babies ;)

Det gick förvånansvärt bra faktiskt, om man intervjuar någon död så får man ju liksom hitta på svaren själv, dock skulle hela skiten skrivas i "gammelsvenska" så jag använde ord som : åvägabringat och upptåg. :) DE NI!! Jag är som en livs levande ordbok.

Nä men hörrni ni ni, nu ere såhär va atte jag är trött. MEN VAD GÖR DE OM HUNDRA ÅR ?!!??! :D
.. Vad_är_hon_hög_på_?! undrar ni. Jag med.

Jag vill också bli en grym författare, måste bara skriva en bok och dö först. :)



Klart jag e seriös på bilden, puws puws sötnowsar!
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0