En gång hora, ALLTID HORA!

2009-11-29 | 19:25:46
Vem VEM? VEM E HORAN!? tänker ni.. Men rubriken har ingenting med detta inlägg att göra, sorry -Inga smaskiga skvallerier idag inte! :) Detta var bara ett knep för att ni skulle läsa. ^^,

Istället tänkte jag tala om för er att idag är det faktiskt SUNES NAMNSDAG (Min fisk)



Så bara för det så åkte jag till Eurostop och köpte en flickvän till honom som heter Sofie... Men jag vet inte om de kommer så bra överrens... Tråkigt.. Annars får hon väl gå toaletten till mötes -Nerspolning i högsta grad!

Ait! Sen har Gaybloggen köpt en likadan mössa som jag köpte, men den tog ju min pojkvän -Tur det för nu är det han som kommer bli förknippad med Amir...  ;) Och nä Douglas jag kommer inte sluta att mobba din mössa. =)

A men vad roligt... Idag var det lilla jul och tjejer -Douglas kom faktiskt hit, det trodde ju ingen. Så nu har han upplevt en vanlig middag hemma hos mig dvs. Kaotisk om inte annat. Men tack för att du kom älskling! <3 Det betydde mycket för mig.

Smell ya'll.


<

Kommentarer
Postat av: Mams

Hahha! Kaotiskt, vet jag inte... Det som är bra när alla faktiskt för en gångs skull sitter vid samma bord är väl att man kan ha kul tillsammans. Sen att vi har så litet kök gör ju inte det så smidigt precis, men men... finns det hjärterum så finns det stjärterum sägs det ju... Puss!

2009-11-30 @ 08:35:16
Postat av: Bella

EN GÅNG HORA ALLTID HORA

2009-11-30 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0