Douglas, skrevs 2009, publiceras nu.

2012-08-29 | 23:23:29
Du gör inte bara att mitt hjärta slår fort och hårt i din närhet, du gör mig inte bara varm inombords och vimsig i huvudet. Utan du har också förmågan att göra mig glad som ingen annan kan och du kan få mig att skratta, du vet hur du ska göra mig glad när jag är sur på dig. Du vet precis hur du ska krama om mig för att få mig att känna mig trygg i dina armar. Du vet precis när du ska säga de rätta sakerna för att muntra upp mig och du och jag kan dela en humor som ingen annan skulle förstå sig på. Kanske tillochmed skulle folk tycka att vi vore hemskt taskiga mot varandra, visst ibland går vi för långt men man får lära sig att inte ta illa upp och om det är så så säger man ju till ellerhur?
Inte bara att du har förmågan att göra mig knäsvag och fnittrig som en liten flicka så har du också förmågan att förändra mitt humör på två sekunder för det du säger till mig tar jag åt mig av. När du säger något fint till mig så kan jag inte sluta le för du gör mig Jävla Glad. Och det är så underbart att veta att du är min och att vi faktiskt kan hålla precis så länge som vi själva vill det, även om man har sina nergångar så hör det ju naturen till. Men sålänge vi kan hålla om varandra och känna att det är det här vi vill och att det fortfarande känns rätt, så vad fan ska stoppa oss då?
Du har kommit att betyda enormt mycket för mig(hade inte anat detta för månader sen) och en plats i ditt liv betyder mycket för mig, för jag bryr mig om dig som jag aldrig brytt mig om någon annan förut och jag vill göra dig minst lika glad som du gör mig glad. Jag skulle göra allt jag kan för att ha dig kvar hos mig för Jag är i varjefall lyckligast med dig och i slutändan är det lyckan som räknas. O jag e jätte kär i dig!

För de e Du och Jag sålänge vi tillåter det. Det bara e så..
<

Kommentarer
Postat av: mams

Fint!

2012-09-06 @ 13:48:37
Postat av: Mams

Fint!

2012-09-06 @ 13:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0