Babbel

2009-11-17 | 13:44:26
Usch det är så SATANS HELVETES JÄVLA SKIT SNUSKIGT ÄCKLIGT KALLT i alla JÄVLA ÄCKLIGA TRÅKIGA VITA ICKE INREDDA FULA KLASSRUM!!!!! Värme åt eleverna !?!?!?!?

Jag kommer snart få amputera bort mina händer om det ska fortsätta såhär, för att inte tala om Philip som (stackaren) måste dela med sig av sin rygg där jag kan sätta händerna för Lite värme. Tack Phills du är baest! :)


+ Att det är o-nice att få gåshud(som resulterar i styva bröstvårtor).. oj sa jag för mycket nu igen?



Hatar kyla
, ingenting värmer tillräckligt, ska fan sätta mig i en bastu ikväll -Träna först, basta sen.


Ps. någon kommenterade min vikt idag ds.  (det var kul att höra även om man själv inte ser någon större skillnad än)
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0