Babbel inlägg, kul va tänker ni???

2009-11-10 | 22:49:08
Måste börja med att det var helt fel information i förra inlägget.. Spökjakten hålls Inte på Rosersbergsslott!

Nu tänkte jag berätta vad jag har gjort idag, kul va? *Döda mig snabbt tänker du*

Jag träffade min helt amazing-wunderful-awesome-awesome-dude som jag kallar Douglas aka. Pojkvän (anar vi en viss Mithila i denna mening?) :)
Ait, han skulle promt ha pizza men påvägen blev det kebab som var för_dyr_för_liten_och_förmodligen_äcklig (anar vi en viss Mithila i denna mening också?) :) .. Aja vi släpper det här med Mithila just nu..
Väl hemma igen åt Douglas aka. Pojkvän upp sin kebab, inte alls i samma klass som Rosers kebaber tydligen.. Men jag ska inte ta Rosers enda stolthet ifrån dem.. Ni kan ha eran kebab! Har jag nämnt att I hate kebab?

Blablabla, fika,kaffe,bilfärd,bettan,bettan igen, bilfärd, syrrans hem, desperate housewives, pipa, hem, telefonprat, bloggande. (För att förkorta dagen) -Som jag förövrigt har kallat för Onsdag hela dagen, så synd tycker jag för det känns eländigt att få ha två Onsdagar nu ju... Suck.

<

Kommentarer
Postat av: THAI

HAHAHHAHAHAHHA! Oh you :')

2009-11-11 @ 16:35:50
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0