Babbel

2009-11-27 | 23:01:41




Hej hej mina läsare (Mithila) + Douglas... Yay... victory...

Aja skitsamma, ja e hos the man with the big D. (D står ju såklart för D....ouglas)... :D Näääääääää <3 Sorry mamma men ja måste ju få försvara hans kuk å säga att den e fin och ett annat ord på F. Men nu ere helg i alla fall å det e ju trevligt, förutom att jag ska jobba samt rita en hel världskarta i ps... SKIT KUL! *Sne blick åt Phills* och sen vill jag langa ett finger åt Elsa som e så irriterande (sorry om du läser Elsa, menar isåfall någon annan Elsa...)

AJUSSTE!!! Idag chillade jag fett med Theo efter skolan, vi lärde ettorna knepen om hur man fejkar grupparbeten och sånt där, och hur man kan få slippa redovisningar osv osv osv.. Man kan ju ba säga att man har arbetet på någon annans dator och vips så slipper man redovisa och får en vecka till på sig... SCORE! :D

A men jag lämnar inlägget med ett sista ord...

....PANN - PANNKAKA!

ps. I love you. ds.

<

Kommentarer
Postat av: THAI

HAHAHA! Jag älskar alla dina inlägg :') De är verkligen bara så awesome :')

2009-11-28 @ 03:27:07
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Philip

HAHA sorry <3

HAHAHA dissade du elsa?! :D

2009-11-28 @ 17:57:44
Postat av: FÄÄÄSSH

Hallå vad FASH läser ocksåååå

2009-11-28 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0