This week;

2009-12-01 | 22:28:28
Ait idag bröt jag ju ihop i skolan, haha sorry Phills för att du fick se mig gråta sådär xD .. Aja, har vilat idag i fyra timmar och känner mig inte alls illamående längre. Så imorgon ska jag till skolan igen som vanligt (lediga onsdagen)...

Imorgon:

Skola 10.30 -Gör grupparbete med mina homies. Tar väl kanske en, två timmar?

15.00 - Matte genomgång, ca 30 sidor i boken -Wish me luck!

18.30-21.00 - Medverka på öppet hus, yay Let's play trevlig for a bunch of människor som vill start the school.

Halelujah!

TORSDAG: CePe mässa.. oj Saco*

Sen ska jag på FREDAG :

Se till att köpa presenter till dop barnet, förmodligen på Kista? Eller i stan efter mässan?, sen på lördag blir det ju julpyssel och bak med tjejerna! + Kanske en visit från min pöjkehevähnn :)

Ni har antecknat allt va?
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0