Ny blogg åt Martina

2009-12-16 | 14:28:44
Martina messade igår och beklagade sig över att hon hade gjort nåt med bloggen så hela var förstörd... Jo jag tackar jag.. Varför ska man på och fibbla med sånt man inte förstår? Aja det hela resulterade i att Martina fick en ny blogg design idag! :)


Before:






And after:




Hon har inte sett den ännu så jag vet inte vad hon tycker, hennes önskningar var i alla fall "rosa och fluffigt", lyckades jag?


Ha det kuk i jul och grått nytt hår och god fotsvettning! :)
<

Kommentarer
Postat av: Martina

TACK TACK TACK TACK TACK! Den är jättefin och jag är supersuper nöjd! <3<3<3<3<3

2009-12-16 @ 16:24:16
URL: http://tiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0