Haha sorry men jag älskar killen!

2009-12-12 | 23:54:48



Hahaha han säger Fittor som om det vore Hitlers verk eller nåt. :'D

Update om min helg:
Ajt FREDAG: Träffa Krister en stund, checkade hans tattoo och piercing(Nu längtar jag ännu mer tills jag får!!).
LÖRDAG: Sims spelande(klarade ut legacy challenge DET NI!), tvättade kläder, röjde garderoben och sen kom Röj hit och hon drog typ nyss, vi sög hårt sittandes på ballen. =)

Och nu ska jag byta alla lakan i sängen :) I love to sleep in nya lakan när jag är fräsch (JA jag kan vara fräsch!). Inlägg om mina tvångstankar kommer senare, måste typ rita upp bilder å sånt...

 

<

Kommentarer
Postat av: THAI

Grattis till legacy-challengen! :'D



Hahaha :'D Nej jag vill inte ta kort på dem, det tar tid! Körde det snabbt och enkelt, en bild på påsen! :')

2009-12-13 @ 01:49:19
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

tack så mycket för tipsen! mEN det är ju så svåårt. köper jämt kläder eller kalsonger.. min pojkvän skulle nog inte använda ett armband och min bror har typ aldrig handlat ett plagg. haha. . . :)

2009-12-15 @ 10:15:47
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0