HAHA HORAN SNUBBLA!

2009-12-03 | 14:25:07
Kom precis hem från Kista med Phills! :D Åh satan i gatan vad här har handlats grejor! :))))) Vi var på saco mässan i fem minuter, and of we went.


Köpte nya skor (ofc), det blev stövlar -Som Phills inte alls gillade men vem bryr sig om det liksom, sedan blev det benvärmare å nya leggins (ofc igen).

+ Julklappar åt typ, Donya, mamitjuloh, David, Sandra & Dennis. Så det var välla trevligt :DDDDDDDDD

Och dop presenten till på lördag är också fixad... FAN VAD NAJS!!!!!! 

Angående min rubrik:

En irriterande brud stod på helenelundsstation och jag tänkte "please god åk till stockholm" men nej horan skulle mot märsta... Så gick hon av samtidigt som mig och liksom knuffade sig fram för att komma före mig... Självklart skulle vi åka samma buss också. Väl av bussen så började vi tävla (ni vet när man vill komma först). Och YES horan trampa snett, hoppas hon stuka foten :D Jag vann!

Bättre slut på denna shopping kunde inte finnas.
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0