Fayas egna svordomar

2009-12-04 | 15:12:46
Ja jag är ju väldigt speciell, det måste ni ju erkänna?
Alla är vi ju speciella men inte som jag! :)

Har ni några egna svordomar t.ex? Trodde väl det... (att ni inte har det alltså) men jag tänkte dela med mig av mina två favoriter som är typ dessa:

Jaevlars kisseblasch (jävla piss i ren form)
och
Fucking DickShiet

Det sistnämnda använder jag alltid när jag spelar monopol, det hör liksom till. -Det OCH att säga "min gata" på alla gator (även fängelset)... Varför kan man inte köpa fängelset för? Jag brukar alltid besöka brorsan när jag är där. Vem brukar ni besöka när ni spelar monopol?

Aja WHATEVERRRRR!
Nu ska jag dra igen burkfan och bege mig till Apoteket med min syrräh. Skiter ihop några rader sen!

Smell ya'll later dudes and dudeks.
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0