Faya är för grov i språket

2009-12-07 | 10:36:28
... Alltså nej det är jag inte! Isåfall har jag alltid använt ett grovt språk men tydligen så har både vänninor och pojkvän märkt en skillnad i mitt språk. Men vem FAN bryr sig? Jävla fittor.. Skoja ba <3

Nä men hörrni, igår var jag på dop och sedan på Jul-Kväll med tjejorna, lussebak, julpyssel, julmust, glögg och idotiskt skrikande (skrattande). Mycket trevligt vill jag tillägga!(Mamma tvingade mig att skriva det) :)


Julkortet som jag gjorde.
Dock vet jag inte om jag ska ge det till Douglas mamma eller till gubben jag sommarjobbade med.
Antagligen skulle det kallas för rent fjäskeri om jag gav det till Douglas mamma, så han skulle nog rösta ner det förslaget.. Eller? VAFAN SÅ FEL ÄR DET VÄL INTE MED ATT VARA TREVLIG?!... tihi :)

<

Kommentarer
Postat av: Mams

KORV! Det är SUNT att vara trevlig! Kram

2009-12-09 @ 13:03:46
Postat av: Mams

KORV! Det ar SUNT att vara trevlig! Kram!

2009-12-09 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0