Ett inlägg för att fylla ut lite

2009-12-15 | 20:59:38
... Ibland får man faktiskt ha utfyllnads inlägg, det är tråkigt -Jag vet det! Men vafan, ibland tappar man totalt suget till att skriva. Jag menar, är man tom efter ordet "hej" så går det ganska snabbt utför..

Men jag tänkte i alla fall dela med mig av mitt lilla skolprojekt som ser ut såhär(just nu):





Hela grejen går ut på att vi ska visa med bilder hur någonting fungerar. Så då valde jag (om ni inte ser) -Extreme från Gröna lund. Sno inte bilden nu, inte för att någon skulle vilja??

Den är som sagt inte klar än.




Hörrni läsare... (dvs. Thai,Fääsh,Alle,Johnie..Doda?) vill ni se mer serier om Faya?



Aja men skit ner er eller hoppa i en snödriva! :)
<

Kommentarer
Postat av: JohnieHoney

daamn va du är duktig på illustrera :o I wanna see some more drawing :D

2009-12-15 @ 21:38:05
URL: http://johniehoney.se
Postat av: Phil

GÖR SERIER MED MIG FÖFAN, jag vill bli förfulad :D

2009-12-15 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0