Bloggning direkt från kontoret

2009-12-23 | 07:26:20
Visst lät det pro? Coolish med kontor och grejer. Jag är på mammas jobb just nu och håller henne sällskap till typ 12 sedan blir det raka vägen till min Douglas, han hade nåt fuffens för sig..


Aja vill ni höra något lustigt?
Igår kunde jag inte somna först typ.. halv 2. Och jag skulle upp klockan 5:45 men jag vaknade av mig själv för jag hör något ljud jätte jätte jätte svagt (knappt hörbart) som Låter Som min väckarklocka, men det var inte den. Hur som helst så vaknade jag ändå av mig själv 05:30... Kul i jul!


Är redan trött på att vara här HA HA! Fem timmar kvar typ -.-  aja, ajt man får gilla läget helt enkelt. Och nu kan jag ju livnära mig på varm choklad hur mycket jag vill (20 meter till kaffemaskinen) SCORE!


<

Kommentarer
Postat av: THAI

SCORE BABY, SCORE!

2009-12-23 @ 19:15:30
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0